ΣΧΟΛΙΚΟ
ΕΤΟΣ:
2015-2016

ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΑ ΣΧΟΛΙΚΑ ΕΤΗ

«ΤΙ ΝΑ ΖΗΤΗΣΩ
ΑΠΟ ΤΟ ΘΕΟ»

21 Σεπτεμβρίου 2013
01.jpg      

Έκθεση από έναν μαθητή του Δημοτικού

«Θεέ μου, απόψε σου ζητάω κάτι που το θέλω πάρα πολύ. Θέλω να με κάνεις τηλεόραση! Θέλω να πάρω τη θέση της τηλεόρασης που είναι στο σπίτι μου. Να έχω το δικό μου χώρο. Να έχω την οικογένειά μου γύρω από εμένα. Να με παίρνουν στα σοβαρά όταν μιλάω. Θέλω να είμαι στο κέντρο της προσοχής και να με ακούνε οι άλλοι χωρίς διακοπές ή ερωτήσεις. Θέλω να έχω την ίδια φροντίδα που έχει η τηλεόραση όταν χαλάει και δε λειτουργεί.

Όταν είμαι τηλεόραση, θα έχω την παρέα του πατέρα μου, όταν έρχεται στο σπίτι από τη δουλειά, ακόμα κι αν είναι κουρασμένος. Και θέλω τη μαμμά μου να με θέλει όταν είναι λυπημένη και στεναχωρημένη, αντί να, με αγνοεί...

Θέλω τ΄αδέλφια μου να μαλώνουν για το ποιος θα περνάει ώρες μαζί μου. Θέλω να νιώθω ότι η οικογένειά μου αφήνει τα πάντα στην άκρη, πότε-πότε, μόνο για να περάσει λίγο χρόνο μαζί με μένα. Και το τελευταίο, κάνε με έτσι ώστε να τους κάνω όλους ευτυχισμένους και χαρούμενους.

Θεέ μου, δε ζητάω πολλά.
Θέλω μόνο να γίνω σαν μια τηλεόραση».

Η δασκάλα που την διάβασε (καθώς βαθμολογούσε) έκλαψε. Ο σύζυγός της μόλις είχε μπει στο σπίτι την ρώτησε: «τι συμβαίνει»; Αυτή απάντησε: «διάβασε αυτή την έκθεση, την έχει γράψει ένας μαθητής μου». Σε λίγο ο σύζυγος είπε: «το καημένο το παιδί. Τι αδιάφοροι γονείς είναι αυτοί!» τότε αυτή τον κοίταξε και είπε: «αυτή είναι η έκθεση του γιου μας!...»

...

Είναι σε όλους γνωστό και μέσα από έρευνες ότι οι οικογένειες και κυρίως τα παιδιά, περνούν πολλές ώρες μπροστά στις οθόνες (τηλεοράσεις, υπολογιστές, ηλεκτρονικά παιχνίδια κ.α), με αποτέλεσμα να μειώνεται η επικοινωνία μεταξύ των μελών της οικογένειας, να διαρρηγνύεται η συνοχή της, αλλά και να παρατηρείται έξαρση της βίας κυρίως στα αγόρια, προβλήματα στις σχέσεις μεταξύ των νέων και πολλές μαθησιακές δυσκολίες (διάσπαση προσοχής, υπερκινητικά σύνδρομα κ.α.), που εν πολλοίς αποδίδονται στην πρόωρη και πολύωρη έκθεση των παιδιών στα ηλεκτρονικά μέσα και κυρίως στην τηλεόραση.

«...Επιστήμονες από τη Νέα Ζηλανδία παρακολούθησαν περισσότερα από 1.000 παιδιά από τα 5 έως τα 15 τους χρόνια, διαπιστώνοντας ότι όσα λάτρευαν από μικρά την τηλεόραση είχαν 40% περισσότερες πιθανότητες να δυσκολεύονται να συγκεντρωθούν κατά την εφηβεία, ακόμα κι αν ως έφηβοι έπαυαν να βλέπουν πολύ τηλεόραση. Οι ειδικοί εκτιμούν ότι η επίμονη διαταραχή της πνευματικής συγκέντρωσης οφείλεται στην ταχεία εναλλαγή των σκηνών στις τηλεοπτικές οθόνες, η οποία υπερδιεγείρει τον αναπτυσσόμενο εγκέφαλο των παιδιών...»
Πηγή: ΤΑ ΝΕΑ 8/9/2007

Ο άνθρωπος μαθαίνει από τον άνθρωπο, καθώς αυτή η επικοινωνία μεταφέρει εμπειρίες άμεσης ζωής και συναίσθημα και όσο κι αν αναπτύσσεται η τεχνολογία αυτό δεν αλλάζει.

«...Εξού και ο περίφημος διανοητικός της εποχής μας που αποκόπτει ένα- ένα όσα νήματα μας συνδέουν με την άμεση ζωή και μας αναγκάζει σε πείνα θερμής αγκαλιάς και αληθινών δακρύων...»
Οδ. Ελύτης "Πρόσω ήρεμα"


Με εκτίμηση
Βέτα Γεωργιάδου

 

 
 

sitemap

2o χλμ Τριλόφου - Επανωμής
Τ.Θ. 1827, 57500 Επανωμή
Τ.: 23920 64370
F.: 23920 64909
Κ.: 6973 744967
sxoleiotisfysis@gmail.com

Join us on

 

 
© 2012 ΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΤΗΣ ΦΥΣΗΣ | design by: VISSARION | developed by: VP